Náš tým

Jana Slezáková

Zakladatelka, jednatelka, pedagog (vize, pedagogická koncepce, vizuál, web, organizace, atelieristka, družina)

"Ráda tvořím, zhmotňuji, objevuji, ráda se toulám v krajinách Duše, Těla i Přírody, ráda rostu a nejlépe se roste s dětmi:) Příroda (kam počítám i lidi):) je mi obrovským zdrojem inspirace, moudrosti, prostorem pro život. Cítím se součástí. Jsem tvor intuice a improvizace. Vnímám děti jako zvonky. Každý zní jiným tónem a je uměním nechat je znít v jejich přirozeném tónu a radovat se ve společné zvonkohře..."  www.jasja.cz

Martina Kudrnáčová

Zakladatelka, jednatelka, ředitelka od 1. 11. 2021 (vize, strategie, finance, organizace, personalistika, projekty, IT,  družina)

"Pořád v pohybu ..., na cestě poznávání, zkoumání, objevování ... s láskou k přírodě, dětem, sportu, matematice ... Skrze pohyb vnímám život ... Miluji hory, toulání se přírodou, cestování, běhání, lyžování, beachvolejbal ... Život je plný výzev, díky nimž můžeme plně žít, růst a rozvíjet se. Děti jsou tím nejlepším zrcadlem, odlesk jejich záře zažehá vlastní plamen. Mým snem je umožnit dětem zářit, zachovat jejich vlastní plamen, aby neustále sílil, hřál a plál...."

Marie Pospíšilová

Inspirantka - pedagog pro 1. st,

třídní pro 1. a 2. tř.

"Provázím děti od pondělí do pátku. Absolvovala jsem obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě UK se specializací dramatické výchovy. Mám ráda nové výzvy, přírodu, cestování, plavání a společnost. Mezi mé hlavní hodnoty v oblasti školy patří respekt k dítěti, radost z objevování, individuální přístup, vzájemná důvěra, přátelské třídní klima, chuť dětí chodit do škola a otevřenost."

Eva Florianová

Inspirantka - pedagog pro 1. st.,

třídní pro 3. a 4. tř.

"Mám ráda pohyb, nové výzvy, přírodu, děti, vzdělávání, jasnost a stručnost."

Bára Šťastná

Inspirantka-Asistent pedagoga

"Mám ráda zážitkové učení, pohyb a tanec, hudbu, loutky, výtvarné aktivity, hru, sny, širší perspektivu, nadhled, humor a příběhy. Sílu a inspiraci čerpám při práci se dřevem a na zahradě. Objevuji přirozené pohybové vyjádření, cestu zdraví, moudrost těla, přirozený rytmus a řád. Než jsem dorazila do Inspirie, sbírala jsem své pracovní zkušenosti v mnoha oblastech. Vždy byla klíčová komunikace a její rozvoj. Mnohokrát jsem si všimla, jak velký význam může mít to, co nebylo nahlas vysloveno nebo je ukryto mezi řádky. S dětmi má mimoslovní komunikace obrovský význam. Když dokážeme trpělivě naslouchat, dopřejeme prostor a čas a vznikne prostor důvěry, můžeme zachytit skutečný příběh, potřeby, motivy, přiblížit se druhému, porozumět a tak i lépe podpořit na cestě.“

Ladislav Sedlák

Inspirant - pedagog (6. tř. + Aj ve všech ročnících)

"Přistupujeme-li k dětem s důvěrou, úctou a otevřenou myslí, učí nás neustále něco nového. Ctím jedinečnou osobnost každého z nich. Také ve svých předmětech respektuji jejich potřeby, společně rozvíjíme silné a pracujeme na slabých stránkách.

Mám rád jazyky a práci s nimi - dominuje angličtina. S každou novou řečí se nám otevírá celý pestrobarevný svět. Před dvěma lety jsem propadl malování, celý život se věnuji hudbě. Rád čtu, odpočívám u filmů nebo si jen tak v tichu zapálím svíčky. Nejkrásnější čas je ten, který trávím se svými dvěma dětmi."

Eliška Homutová

Nadšená enviromentalistka, bioložka, fyzikářka a chemikářka (6. tř.)

"Miluj dva citáty: "Je lepší shořet než vyhasnout" a "Kdo nehoří nezapaluje." Že se v mých oblíbených citátech objevuje plamen by mohlo i vyděsit. Hlavně od té doby, co bydlím v dřevostavbě a učím chemii. Samozřejmě jde o zapalování jen obrazné. Snažím se a dělám co můžu, aby děti zahořely pro vědu, jako se to stalo mně, když mi bylo 18. Právě proto často něco zahříváme, zapalujeme, odpalujeme, mícháme, vážíme, odměřujeme, pozorujeme, mikroskopujeme, pipetujeme, pitváme, vyséváme, rozmnožujeme, ale i počítáme, čteme, kreslíme a zapisujeme. Dokážeme během chvilky ušpinit všechny stoly, většinu talířů a vchodové dveře, ale baví nás to."

Bára Milsimerová

Průvodce dějinami a zeměpisem (6.tř)

„Jaký byl člověk a lidstvo v minulosti?... Byli to lidé s všedními problémy, hlubokými city, každodenními radostmi, lidé vynalézaví, tvořiví a chybující. Budeme někdy schopni poučit se z jejich chyb ve stejné míře, jakou těžíme z jejich vynálezů? A co naše planeta? Je tolik nádherných, zajímavých a jedinečných míst, kultur, krajin, které stojí za to, abychom se o nich dozvěděli víc a pečovali o ně! Na to přicházíme společně v hodinách dějepisu a zeměpisu. Není to ani tak práce, ale to, čím jsem se rozhodla naplnit svůj život.“

Lucie Švojgrová

Průvodce matematikou a informatikou (hlavně - 6.tř)

"Miluji práci s lidmi a s dětmi obzvlášť. Už jako malá jsem si oblíbila matematiku a jsem zapálená pro hledání jednoduchých řešení složitých problémů, k čemuž často využívám moderní technologie. Ráda inspiruji děti a ráda se nechávám jimi inspirovat." 

Irena Hrbková

Inspirantka - pedagog HV a lektorka hry na klavír

 Její oblastí zájmu je hudba, český jazyk, vaření, deskové hry, praktické činnosti...(Dlouhá léta učí hru na klavír na ZUŠ v Karlových Varech, své dva syny vzdělávala doma.)

Jan Růžička

Inspirant - družinář 

"Doprovázet děti na jejich cestě sebepoznání způsobem, který co možná nejvíce respektuje jejich jedinečnost, nadání, tvůrčího ducha, ale i každodenní běžné sociokulturní potřeby je pro mě výzvou, která mi dává smysl. Rád se účastním tohoto procesu nejen proto, že vnímám, že muži do škol patří, ale také proto, že i já se stále učím: učím se objevovat sebe sama, učím se učit, učím se komunikovat s velkými i malými...(-: Vzděláním jazykář, nějaký čas jsem pracoval v sociální oblasti s lidmi s psychickým onemocněním. Poslední čtyři roky jsem se vrátil k učení jazyků a posunul se i k doprovázení dětí v alternativních mateřských školkách (Holubník, Medvíďata). Ve volném čase se rád hrabu v hlíně, běhám, skáču, čtu, přemýšlím. Spolu s manželkou doprovázíme pětiletého syna."

Tereza Žifčáková

Inspirantka - družinářka

"Mé působení ve škola je mi velkou inspirací a děkuji za tolik pozitivní energie každý den.

Každý bychom se měli zastavit, zpomalit a nechat se učit od čisté dětské duše.

V životě se řídím pokorou, láskou a intuicí. Mám ráda své nejbližší, přírodu, zvířata a každý nový den."

Lucie Pospíšilová

Personalistka, účetní

"Mou parketou jsou čísla a papíry. Již spoustu let pracuji jako personalista. Většina lidí chodí do práce, protože musí, já chodím do ZŠ Inspíria nasávat pozitivní energii a dobrou náladu a učit se jak od kolegů, tak od dětí, které jsou pro mě velikou inspirací."


Jana Skurková

Projekty/ administrativa

"V Inspírii pomáhám získávat dotace a realizovat projekty, díky kterým mají mimo jiné naše děti ve výuce pestřejší program. Administrativa mi pomáhá udržovat si balanc, abych příliš nelétala v oblacích. Vedle toho jsem totiž instruktorkou jógy, laktační poradkyní a průvodkyní žen v těhotenství, šestinedělí a mateřství. Od dětí se sama učím mnohému - jsou to naši největší učitelé, zrcadla a léčitelé."

Eva Hrubá

Účetní jogínka

"Účetnictví školy Inspíria zpracovávám od samého počátku její existence. Baví mě pomáhat nadšeným lidem v realizaci jejich vizí, protože v tom, co dělají, vidím veliký smysl. Jak škola prochází dalším dynamickým vývojem, učím se s nimi, a za to jsem moc ráda."

Jitka Pánková

Provozní a pečovatelka o budovu školy

"Mám ráda přírodu, děti, zvířata, pohyb, svobodu, komunikaci :-) a inspirující lidi. Práce pro lidi a s lidmi mě vždy bavila a baví. Jsem takový dětsky nadšený typ a všechno se snažím vidět z té lepší stránky. Tedy asi neskonalá optimistka" :-)

Jana Konečná

Lektorka jógy pro děti

"Jóga je mou učitelkou již mnoho let - pomáhá mi poznávat sama sebe, být k sobě upřímná a žít tak spokojenější život. "

Jiří Holeček

Inspirant - bývalý ředitel 

"Objevování nových cest (nejen) ve vzdělávání je mi blízké, stejně jako vzájemná spolupráce, překonávání překážek či aktivní prožívání času." . ...pro každou srandu....:)  

https://www.tabor-strela.cz/