jak . kam

Výuka probíhá nejčastěji prostřednictvím:

  • samostatné i skupinové práce
  • praktické činnosti
  • kooperativního vyučování
  • osobního prožitku
  • badatelského přístupu
  • projektového vyučování
  • pohybových aktivit
  • dramatické, výtvarné, hudební hry...,
  • hry intuitivní pedagogiky
  • učení se v životních situacích
  • pobyt v přírodním prostředí

  • výlety, exkurze, besedy

Rádi bychom děti vedli k:

  • vlastnímu úsudku i způsobu řešení
  • zvídavosti
  • vlastnímu objevování
  • smysluplnému rozlišování
  • praktičnosti
  • samostatnosti
  • tvořivosti
  • otevřenosti
  • zodpovědnosti (za své myšlenky, slova, činy, důsledky činů),
  • sebe projevu
  • sebevědomí
  • spolupráci s druhými
  • konstruktivní a nenásilné komunikaci
  • úctě k druhému
  • úctě k přírodě 
  • spokojenému žití

Často jsme venku a v pohybu.

  • na výpravách
  • exkurzích
  • výletech
  • v propojení s praktickým životem