Náš tým

školní rok 2022/23

Mgr. Jana Slezáková

Zakladatelka, jednatelka

(vize, pedagogická koncepce, ŠVP, vizuál, web, organizace, PR, pedagogika pro 1.st.)

"Ráda tvořím, zhmotňuji, objevuji, ráda se toulám v krajinách Duše, Těla i Přírody, ráda rostu a nejlépe se roste s dětmi:) Příroda (kam počítám i lidi):) je mi obrovským zdrojem inspirace, moudrosti, prostorem pro život. Cítím se součástí. Jsem tvor intuice a improvizace. Vnímám děti jako zvonky. Každý zní jiným tónem a je uměním nechat je znít v jejich přirozeném tónu a radovat se ve společné zvonkohře..." www.jasja.cz


Mgr. Ing. Martina Kudrnáčová

Zakladatelka, jednatelka, ředitelka

(strategie, finance, organizace, personalistika, projekty, IT)

"Pořád v pohybu ..., na cestě poznávání, zkoumání, objevování ... s láskou k přírodě, dětem, sportu, matematice ... Skrze pohyb vnímám život ... Miluji hory, toulání se přírodou, cestování, běhání, lyžování, beachvolejbal ... Život je plný výzev, díky nimž můžeme plně žít, růst a rozvíjet se. Děti jsou tím nejlepším zrcadlem, odlesk jejich záře zažehá vlastní plamen. Mým snem je umožnit dětem zářit, zachovat jejich vlastní plamen, aby neustále sílil, hřál a plál...."

Mgr. Marie Pospíšilová

Inspirantka - pedagog  1. a 2. tř.

"Provázím první a druhou třídu. Absolvovala jsem obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě UK se specializací dramatické výchovy. Mám ráda nové výzvy, přírodu, cestování, plavání a společnost. Mezi mé hlavní hodnoty v oblasti školy patří respekt k dítěti, radost z objevování, individuální přístup, vzájemná důvěra, přátelské třídní klima, chuť dětí chodit do škola a otevřenost."

Mgr. Eva Florianová

Inspirantka - pedagog 3.a 4. tř.

"Mám ráda pohyb, nové výzvy, přírodu, děti, vzdělávání, jasnost a stručnost."


Mgr. Bára Milsimerová

Inspirantka - pedagog 5. tř. + dějepis, zeměpis 

"Jaký byl člověk a lidstvo v minulosti?... Byli to lidé s všedními problémy, hlubokými city, každodenními radostmi, lidé vynalézaví, tvořiví a chybující. Budeme někdy schopni poučit se z jejich chyb ve stejné míře, jakou těžíme z jejich vynálezů? A co naše planeta? Je tolik nádherných, zajímavých a jedinečných míst, kultur, krajin, které stojí za to, abychom se o nich dozvěděli víc a pečovali o ně! Na to přicházíme společně v hodinách dějepisu a zeměpisu. Není to ani tak práce, ale to, čím jsem se rozhodla naplnit svůj život." 

Mgr. Ladislav Sedlák

Inspirant - pedagog 7. tř. + Aj

"Přistupujeme-li k dětem s důvěrou, úctou a otevřenou myslí, učí nás neustále něco nového. Ctím jedinečnou osobnost každého z nich. Také ve svých předmětech respektuji jejich potřeby, společně rozvíjíme silné a pracujeme na slabých stránkách.

Mám rád jazyky a práci s nimi - dominuje angličtina. S každou novou řečí se nám otevírá celý pestrobarevný svět. Před dvěma lety jsem propadl malování, celý život se věnuji hudbě. Rád čtu, odpočívám u filmů nebo si jen tak v tichu zapálím svíčky. Nejkrásnější čas je ten, který trávím se svými dvěma dětmi."

Mgr. Eliška Homutová

Nadšená enviromentalistka, bioložka, fyzikářka a chemikářka

"Miluj dva citáty: "Je lepší shořet než vyhasnout" a "Kdo nehoří nezapaluje." Že se v mých oblíbených citátech objevuje plamen by mohlo i vyděsit. Hlavně od té doby, co bydlím v dřevostavbě a učím chemii. Samozřejmě jde o zapalování jen obrazné. Snažím se a dělám co můžu, aby děti zahořely pro vědu, jako se to stalo mně, když mi bylo 18. Právě proto často něco zahříváme, zapalujeme, odpalujeme, mícháme, vážíme, odměřujeme, pozorujeme, mikroskopujeme, pipetujeme, pitváme, vyséváme, rozmnožujeme, ale i počítáme, čteme, kreslíme a zapisujeme. Dokážeme během chvilky ušpinit všechny stoly, většinu talířů a vchodové dveře, ale baví nás to."

MgA. Petra Krausová

Inspirantka - pedagog VV

"Od školky se věnuji umění a vlastní tvorbě a velkou část života jsem strávila inspirováním druhých, jak tvořit po svém. Ať už jako lektor nebo arteterapeut. Absolvovala jsem střední i vysokou školu uměleckou a poté jsem pracovala jako arteterapeut v psychiatrické nemocnici.

Baví mě podněcovat radost z tvoření a sledovat, jak děti rostou nejen umělecky, ale i osobnostně. Snažím se v každém objevit, co mu jde přirozeně, a to rozvíjet a podporovat. Občas lehce kladu překážky a výzvy, to aby se mohly posunout, poznat své možnosti a přemýšlet o světě kolem sebe s novým úhlem pohledu.

Vedle malování a kreslení moc ráda čtu, zahradničím, cestuji a dost mě baví interiérový design.

Mám ráda legraci, klid, pořádek a inspiraci sbírám na každém kroku."

Mgr. Alena Dostálová, Ph.D.

Inspirantka - pedagog 2. st. / MAT, AJ, INFORMATIKA

"Zvídavá mysl, hlad po informacích, radost z poznávání, touha po zážitcích, ověřování informací, zkoušení věcí v praxi - to vše patřilo k mému dětství a provází mě dodnes. Ráda bych, aby tuto radost zažily všechny děti a aby ani v dospělosti neztratily radost z učení něčeho nového a z poznávání světa kolem nás. Schopnost porozumět světu kolem nás je nám sice vrozená, ale jen pokud ji rozvíjíme, může nás naplno obohatit. Jsem ráda, když můžu pomoci dětem odhalit tajemství přírody či společnosti a nebo jim ukázat, že sami mohou na něco nového přijít. I když tento proces někdy může být dlouhý či složitý - i slepé cesty vedou k lepšímu poznání světa kolem nás a chybami se člověk učí - vytrvalost, systematičnost a přesnost "bádání" nám pomáhá najít cestu k cíli."

Mgr. Pavel Hrabě

Inspirant - pedagog HV

Mgr. Jan Růžička

Inspirant - družinář

"Doprovázet děti na jejich cestě sebepoznání způsobem, který co možná nejvíce respektuje jejich jedinečnost, nadání, tvůrčího ducha, ale i každodenní běžné sociokulturní potřeby je pro mě výzvou, která mi dává smysl. Rád se účastním tohoto procesu nejen proto, že vnímám, že muži do škol patří, ale také proto, že i já se stále učím: učím se objevovat sebe sama, učím se učit, učím se komunikovat s velkými i malými...(-: Vzděláním jazykář, nějaký čas jsem pracoval v sociální oblasti s lidmi s psychickým onemocněním. Poslední čtyři roky jsem se vrátil k učení jazyků a posunul se i k doprovázení dětí v alternativních mateřských školkách (Holubník, Medvíďata). Ve volném čase se rád hrabu v hlíně, běhám, skáču, čtu, přemýšlím. Spolu s manželkou doprovázíme pětiletého syna."

Štěpán Rýdl

Inspirant - družinář, asistent

"Do školství jsem se vydal, protože mě práce s mladými lidmi naplňuje a nabíjí ohromnou energií. Protože vzdělání je komplexní a nikdy nekončí, neustále se od dětí učím něco nového a rozvíjím svou vlastní osobnost. Na oplátku doufám, že můžu nabídnout to samé jim. Ve volném čase se věnuji IT, zahradě nebo kuchyni a četbě i psaní knih." 

Helena Hájková

Inspirantka - družinářka, asistent pedagoga

"Ráda bych svou přítomností na škole přispěla k rozvoji dětské osobnosti, naučila je, jak otevřít svá srdce a jít si za svým snem.

Absolvovala jsem obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Péče a starost o děti mě provází celý život a je to věc, která má pro mě smysl.

Baví mě procházky přírodou, sport, cestování a fotografování."


Mgr. Irena Hrbková

Inspirantka - lektorka hry na klavír

Její oblastí zájmu je hudba, český jazyk, vaření, deskové hry, praktické činnosti...(Dlouhá léta učila hru na klavír na ZUŠ v Karlových Varech, své dva syny vzdělávala doma.)

Ing. Eva Hrubá

Účetní jogínka

"Účetnictví školy Inspíria zpracovávám od samého počátku její existence. Baví mě pomáhat nadšeným lidem v realizaci jejich vizí, protože v tom, co dělají, vidím veliký smysl. Jak škola prochází dalším dynamickým vývojem, učím se s nimi, a za to jsem moc ráda."

Lucie Pospíšilová

Personalistka, účetní

"Mou parketou jsou čísla a papíry. Již spoustu let pracuji jako personalista. Většina lidí chodí do práce, protože musí, já chodím do ZŠ Inspíria nasávat pozitivní energii a dobrou náladu a učit se jak od kolegů, tak od dětí, které jsou pro mě velikou inspirací."

Mgr. Jana Skurková

Projekty, dotace, administrativa

"V Inspírii pomáhám získávat dotace a realizovat projekty, díky kterým mají mimo jiné naše děti ve výuce pestřejší program. Administrativa mi pomáhá udržovat si balanc, abych příliš nelétala v oblacích. Vedle toho jsem totiž instruktorkou jógy, laktační poradkyní a průvodkyní žen v těhotenství, šestinedělí a mateřství. Od dětí se sama učím mnohému - jsou to naši největší učitelé, zrcadla a léčitelé."

Jitka Pánková

Provozní a pečovatelka o budovu školy

"Mám ráda přírodu, děti, zvířata, pohyb, svobodu, komunikaci :-) a inspirující lidi. Práce pro lidi a s lidmi mě vždy bavila a baví. Jsem takový dětsky nadšený typ a všechno se snažím vidět z té lepší stránky. Tedy asi neskonalá optimistka" :-)


Pedagogický tým 2020/21: